Historie letectví

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 5106
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Historie letectví

Příspěvek od Alchymista » 30 srp 2018, 16:59

IMO do služby zavedené prúdové sú okrem 15 sola (je tam 15UTI) zastúpené všetky.

Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 1721
Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Bydliště: Doma (většinou)

Re: Historie letectví

Příspěvek od Skeptik » 30 srp 2018, 17:04

:wink: A kde tam vidíš MiG-13 a hlavně MiG-29 či MiG-33 ? :pivo
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

Juraj
Samostatný redaktor
Příspěvky: 2935
Registrován: 16 úno 2017, 21:19

Re: Historie letectví

Příspěvek od Juraj » 30 srp 2018, 17:30

A uz aj MiG-35...

kenavf
Samostatný redaktor
Příspěvky: 2536
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Historie letectví

Příspěvek od kenavf » 30 srp 2018, 17:44

.....Mig-27

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 5106
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Historie letectví

Příspěvek od Alchymista » 30 srp 2018, 18:07

Ups - Mig-29 - som slepý....
Mig-27 stojí medzi Mig-25 a Mig-31
Mig-13 pokiaľ viem nebol zavedený, existoval experimentálny I-250 vyrobený v počte menej ako 30 kusov

kenavf
Samostatný redaktor
Příspěvky: 2536
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Historie letectví

Příspěvek od kenavf » 30 srp 2018, 18:10

Mig-8 :evil_smile:

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 5106
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Historie letectví

Příspěvek od Alchymista » 30 srp 2018, 18:11

Utka nebol vojenský prúdový stroj

Skeptik
Sponzor fóra
Příspěvky: 1721
Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Bydliště: Doma (většinou)

Re: Historie letectví

Příspěvek od Skeptik » 30 srp 2018, 20:18

MiG-13 byl motorkompresorový letoun (v prototypu skutečně I-250) zavedený v malém počtu kusů u námořního letectva ... tehdejším klasickým prouďákům chyběl dolet.

V kompletní řadě chybí ještě MiG-11, což byl nástupce MiGu-3 (prototypové označení I-220) ... 625 km/h u země a 695 km/h v 6.800 metrech, který měl jít do série na konci roku 1942.
Ale byl celý z duralu, tak místo do série šel k ledu :sad:
Pardon, to je vrtule :wink: ale krásná
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire

Uživatelský avatar
skflanker_
Sponzor fóra
Příspěvky: 3041
Registrován: 07 úno 2017, 20:22

Re: Historie letectví

Příspěvek od skflanker_ » 09 zář 2018, 20:34

Počas vojny medzi africkými štátny Čad vs. Líbya, kde Čadu pomáhali Francúzsky piloti dňa 09.09.1987 FR stíhači na Mirage-F1C skoro zostreli USAF lietadlo C-141 s diplomatom na palube
Dňa 07.09.1987 PVO systém HAWK zostrelil líbyjský bombardér Tu-22 (foto + video viď https://twitter.com/Arn_Del/status/1038034169975267328), ale Líbya v tom čase na "bombardovanie" používala aj nákladné Il-76 kde celú paletu s bombami zhodili nad cieľom. A potom 09.09.1987 si FR PVO skoro zmýlila Líbyjský Il-76 s americkým C-141.
Zdroj https://warisboring.com/a-u-s-air-force ... over-chad/

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů