Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Odpovědět
Uživatelský avatar
kozlus
Výkonný redaktor
Příspěvky: 863
Registrován: 07 úno 2017, 17:55

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od kozlus » 14 říj 2019, 00:37

Aha, tak proto ten dovoz levne pracovni sily! :evil_smile: :dobre:

Uživatelský avatar
Polite
Samostatný redaktor
Příspěvky: 2263
Registrován: 07 úno 2017, 21:48

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od Polite » 14 říj 2019, 07:13

Vzdy som chcel byt bubenik v metalovej kapele....kedzem mam hudobny hluch, tak mi to nevyslo. Skusim , teda byt udÁvačom tempa na tej galerke ..
Chcel by som byť Stalinom. Nie preto aby som bol ako on. Ale preto, aby som vedel, či mohol konať inak...

Uživatelský avatar
martanus
Senior redaktor
Příspěvky: 4194
Registrován: 01 úno 2017, 10:16

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od martanus » 14 říj 2019, 08:26

QVAK píše:
13 říj 2019, 23:53
Lodě se nebudou nabíjet takže pár tisíc bloků JE celkově ušetříme. Navrátíme se do éry clipperů a velkých barků. Jen bude
nutno zmodernizovat nakládku a vykládku lodí.
Použil jsem příklad nesmyslnosti vše elektrifikovat.

Velké lodě a vlaky se nabíjet nejspíš nebudou. Pojedou na vodík. Ale na výrobu vodíku budete potřebovat ten výkon, ty bloky JE :wink:
Ale dovede si představit takovou velkou lod s vodíkem místo paliva co se stane když exploduje v přístavu. To srovná půlku města. Nebo takový vlak na vodík na nádraží, kde nemají elektrickou trat.


Ohromné bezpečnostní riziko jsou auta a hlavně náklaďaky na vodík. Lepší zbraň teroristům dát nemůžete.
Nikdy není pozdě udělat správnou věc.
Albert Einstein: „Logika tě dostane z bodu A do bodu B. Představivost tě dostane všude.“
Konfucius: " Můžete obětovat vojsko, hospodářství či blahobyt, ale nesmíte obětovat zdravý rozum!"

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 7980
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od Alchymista » 14 říj 2019, 08:50

:evil_smile: vlaky jazdia na elektrinu už desaťročia, pomali storočie

QVAK
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 11416
Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Bydliště: Praha

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od QVAK » 14 říj 2019, 08:54

Alchy ale ne na všech tratích.

Ony budou postačovat zásobníky paliva a tankování při špatném uzemnění(statická elektřina). Tam ani utopení v kontejneru na 3 dni jako u elektroaut nepomůže. A k tomu připočtěme difůzní vlastnosti molekul vodíku. P.B. pro výstrahu nestačil.

Alchymista
Redakční rada
Příspěvky: 7980
Registrován: 01 úno 2017, 08:58

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od Alchymista » 14 říj 2019, 09:08

Skôr ako vodíku sa dožijeme návratu eko-parníkov na bukové polienka.

kenavf
Sponzor fóra
Příspěvky: 4282
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od kenavf » 14 říj 2019, 09:10

Známy kúpil nové Mitsubishi a priamo u predajcu(kvôli továrenskej záruke) si nechal namontovať PB. Najazdil s ním cca 150000km a motor(jeden valec) je vylágrovaný a mechanik hovoril že budú vylágrované asi aj sedla ventilov, čo je u motorov jazdiacich na PB bežný a očakávaný problém.
Prerábka na PB nie je vhodná na všetky druhy motorov. Staré Felície vraj s tým taký problém nemali. Ale súčasné motory vraj ano, sú príliš "vyhypované" preto nie sú "tolerantné".
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

QVAK
Redaktor - závislák :-)
Příspěvky: 11416
Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Bydliště: Praha

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od QVAK » 14 říj 2019, 10:51

To je naprosto normální úkaz, protože dochází na rozdíl od benzínu i k částečnému spálení i olejového filtru ve válcích a na dříkách ventilů a třenímu na sucho čili vydření styčných ploch. Odstraní se používáním jiných olejů ale ty zase nedokáží řádně promazat i zchlazovat jiné části motoru. Muselo by se přepracovat celé olejové hospodářství motoru. Cena za blbost a módnost. Projevuje se i po přestavění na LNG i CG ale v menší míře.

P.S. projevuje se spalování při vyšších teplotách díky vyšší kompresi dnešních motorů a výhřevnějšímu palivu(PB). Ne nepodstatný je i vliv vstřikování paliva. Palivová směs dokázala válec lépe ochladit než vzduch.

Mio
Redaktor
Příspěvky: 160
Registrován: 21 říj 2017, 16:53

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od Mio » 14 říj 2019, 20:18

Benzín maže valce z vnútra na rozdiel od plynu preto sa odporúča nejazdiť stále na plyn ale prepínať medzi plynom a benzínom a Felície mali netesnosti tzv. žrali olej preto bol motor stále mazaný aj pri jazde na plyn.

kenavf
Sponzor fóra
Příspěvky: 4282
Registrován: 07 úno 2017, 19:59

Re: Přechod ekonomiky z Ropa/$ na elektrinu

Příspěvek od kenavf » 20 lis 2019, 23:30

Nabíjecí stanice Tesla Supercharger, která se nachází v New Jersey, zažila před pár dny doslova ohnivou show. Důvod, proč začala nabíječka hořet, je zatím neznámý
https://elektrickevozy.cz/clanky/nabije ... -je-to-nic
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host