KC-135 nad Irákem - na závěr Irácká F-16C/IQ ještě s PLŘS AIM-7 Sparrow
Mise E-3A AWACS na podporu boje s IS, pěkné záběry zevnitř i na obrazovky
a jeden sektor má na mapě Krym, ten jde jasně rozeznat, z ostatních map se nedá nic vyčíst.
Nebudem hádať, použil som ale WikiMap:Hektor píše: ↑18 kvě 2019, 10:41Čo môže byť v tomto obale?
https://www.google.com/maps/search/davi ... a=!3m1!1e3
Hornet?
No tak nedávno od tiaľ vytiahli už druhú B-52 a bude znova lietať(po upgrade a generálke)skflanker_ píše: ↑18 kvě 2019, 19:32.. a kľudne ich po renovácii predajú do Južnej Ameriky / Ázie / Afriky ...
..
Chybně položená. Podstatné je zda materiálová norma stanovuje mezní hodnotu daného prvku(max. %) ve slitině nebo stanovuje střední hodnotu + toleranční pásmo této hodnoty. Takže bez znalosti přesného znění normy není možná odpověď.kenavf píše: ↑19 kvě 2019, 13:15Len taká overujúca otázka Suchoju T-4:
použitá titanová slitina VT22 (Ti-5,5Al-5V-5Mo-1,5Cr-1,0Fe).
Znamená to že je tam:
- 5,5% hliník
-5%-vanád
-5% molybden
1,5% chrom
-1%-železo
a všetko ostatné do 100% je titán?(cca 82%)
https://www.idnes.cz/technet/vojenstvi/ ... ntent=main
Bol som na tom ,že za prvé prúdové lietadlo sa považovalo to ktoré zostrojil Coanda v r. 1910. Ale narazil som na zmienky že je otázne či malo spalovaciu komoru a či sa nepohybovalo len ako "dúchadlové" lietadlo.První, kteří nevěděli, že jsou druzí! Jak Italové stavěli proudové letadlo
Zdroj: https://globe24.cz/technika/68189-prvni ... ve-letadlo
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/zpravy ... civilisty/Ve zprávě Accidents Will Happen (Nehody se stanou), organizace Drone Wars UK tvrdí, že za posledních deset let došlo k více než 250 pádů u velkých bezpilotních vzdušných prostředků (UAV). Z 254 incidentů zmíněných ve zprávě, 178 neboli 78% jsou drony, které byly kontrolovány americkými ozbrojenými silami. Většina těchto UAV byla vyrobena firmou General Atomics.