On ten Ochotnik zas nemá nějak extrémně velký profil "křídel", "trup" je kapkovitý a samonosný.
Detailnější fotky i s odhady rozměrů.




Ta "boule" vpravo od radomu vypadá na nějaké IRST.
Porovnání velikostí s Su-34

Neviem aký by malo mať vplyv to supercruise. Mám taký dojem že si to pletieš/zamieňaš s pojmom nadzvuk(supercruise=nadzvuk bez forsáže). Prípadne vysvetli čo si tým myslel.
Na velikosti nezáleží.
Takže je jasné že Ochotnik být nadzvukový nemůžeV roce 1943 přišel velitel německého válečného letectva Luftwaffe Herman Göring k technikům s výzvou, aby vyvinuli bombardér, který by splňoval jeho požadavky "1000, 1000, 1000" - nosnost 1000 kilogramů, dolet nejméně 1000 kilometrů a rychlost aspoň 1000 kilometrů za hodinu. V ten moment nadešla chvíle bratrů Hortenových Reimara a Waltera.
Dobrá poznámka. Taky mně to napadlo. Celý ten "vykousnutý" prostor kolem trysky motoru je viditelně nedořešený. S tímhle řešením by se degradovaly VLO vlastnosti stroje, jak v radarové, tak IR části spektra. Ten motor má navíc docela velký průměr. Taky nevíme, zdali se jedná o upravenou verzi motoru AL-31/41 bez forsážní komory nebo s ní, ale tipuji to na druhou možnost a proto se jim to tam nejspíš "šprajcuje". Takový stroj by měl IR stopu stejnou jako konvenční letoun. A s takovou IR signaturou by se vůči PVO sytémům vybaveným IR optronikou musel držet ve stejné (uctivé) vzdálenosti jako kterýkoliv konvenční letoun.
Podle dostupných zpráv absolvoval 23. listopadu pojížděcí zkoušky po VPD do rychlosti 200km/h na továrním letišti, dva měsíce něco ladili, a pravděpodobně už brzy začne skákat do vzduchu a ty fotky jsou buď z druhé pojížděcí zkoušky nebo už se zkoušel odlepit od VPD. První oficiální záběry se asi zveřejní až z prvního delšího letu a to může ještě nějaký měsíc trvat.