
Každopádně to odpovídá dost tomuto schématu rozmístění AESA antén, i když na Ochotniku to nebude 100% to samé. Jeden dopředný X pásmový radar a další minimálně 4 boční AESA antény pracující v X a P pásmu.

Docela by se taková radarová aparatura na průzkumném/bojovém UAV hodila do začlenění do kooperace ve vzduchu s Su-57 ne? To P pásmo vypadá dost zajímavě, je to zcela jistě určené na detekci stealth letounů, no a když se to vyvíjí pro bojové UAV, tak musí počítat minimálně i s nějakou formu podpory misí vzduch-vzduch a koho? A moci vysunout jedno až dvě takové UAV před roj Su-57, tak na tom můžete zas poskládat hodně zajímavé taktiky na protivníka. Jestli zrovna ten Žuk-AU bude mít Ochotník-B je otázka, ale pokud by měl spolupracovat s Su-57, tak je to docela pravděpodobné.
Tady je schéma Žuku-AU, je to postavené na stejné 3D LTCC technologii jak Žuk-AM(Eh)
- informační podpora při použití leteckých zbraní
- provádění radarového průzkumu
- elektronické potlačení (REB) a průzkum elektronických prostředků (REB) nepřítele, pracující v kmitočtovém pásmu FGA51.1, FGA51.2, FGA51.3.
Uvedené radary mohou být instalovány na letadle buď jednotlivě nebo současně, v jakékoliv kombinaci, v závislosti na úkolech a přáních zákazníka. Žuk-AU bude schopen spolupracovat s dalšími palubními systémy nepřetržitě i v nepříznivých povětrnostních podmínkách, stejně jako v elektronickém rušení.

http://bastion-karpenko.ru/guk-aue/
Ale teoreticky by tam ten Ochotník mohl mít nainstalovaný dopředu jeden boční X pásmový radar z Su-57 a L pásma, tak aby to bylo 100% kompatibilní a to by pak umožňovalo docela zajímavé věci, kdyby se takové externí a až desítky km vzdálené radary (L pásma mohu pracovat i v pasivním režimu) dala přes datalink připojovat do radarového komplexu Su-57, mělo by to velkou výhodu hlavně při pasivní detekci vzdušných cílů na velké vzdálenosti a dost by to zpřesňovalo jejich polohy, kdo ví..