
MiG - 31
-
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 16 úno 2017, 06:53
Re: MiG - 31
S ohľadom na ceny v USA a v Rusku to hádam ani nieje otázka. Za cenu toho vozíka, by sa postavili letisko. 

-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9246
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: MiG - 31
Myslím, že to už trochu odbíháte od původního tématu.
Ano, chápu, že laikovi může připadat výměna motoru za pomocí jeřábu a jeřábové traverzy "složitější" než za pomoci vozíku s hydraulickým zdvihem, ale není tomu tak.
Navíc MiG-31 je o dost větší než F-15 a tak i jeho motory jsou výš než motory F-15. Zdvihat jeho motory při montáži/demontáži pomocí hydraulického vozíku může být problematičtější než pomocí jeřábu a jeřábové traverzy.
Nehledě na to, že jeřáb s dostatečnou nosností lze sehnat kdekoli.
Ale hlavně, my vlastně nevíme, jak probíhá výměna motorů u sériových MiGů-31. Ta fotka výměny motoru za pomoci jeřábu je ze zkoušek prototypu MiGu-31 někdy z konce 70-tých let 20. století (tedy před víc jak 45-ti lety).
Pro MiG-25 podobné vozíky existovaly, je velmi pravděpodobné, že existují i pro MiG-31.

Způsob zdvihu motoru ale nemá prakticky nic společného se složitostí jeho výměny. Ta bude u obou typů +/- stejná, stejně jako doba jeho výměny.
Ano, chápu, že laikovi může připadat výměna motoru za pomocí jeřábu a jeřábové traverzy "složitější" než za pomoci vozíku s hydraulickým zdvihem, ale není tomu tak.
Navíc MiG-31 je o dost větší než F-15 a tak i jeho motory jsou výš než motory F-15. Zdvihat jeho motory při montáži/demontáži pomocí hydraulického vozíku může být problematičtější než pomocí jeřábu a jeřábové traverzy.
Nehledě na to, že jeřáb s dostatečnou nosností lze sehnat kdekoli.
Ale hlavně, my vlastně nevíme, jak probíhá výměna motorů u sériových MiGů-31. Ta fotka výměny motoru za pomoci jeřábu je ze zkoušek prototypu MiGu-31 někdy z konce 70-tých let 20. století (tedy před víc jak 45-ti lety).
Pro MiG-25 podobné vozíky existovaly, je velmi pravděpodobné, že existují i pro MiG-31.

Způsob zdvihu motoru ale nemá prakticky nic společného se složitostí jeho výměny. Ta bude u obou typů +/- stejná, stejně jako doba jeho výměny.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 7579
- Registrován: 07 úno 2017, 16:42
Re: MiG - 31
A bude rozdíl mezi opravou v tomu určenému zařízení, nějaké opravárenské základně, letišti a mezi polní opravou někde v bojových podmínkách...Ale kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde. Ono vyvozovat závěry jen na základě jedné fotky (notabene staré 45 let) je úplně mimo. 

Nejlepší zaměstnání je být vojákem z povolání, v době míru.
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 744
- Registrován: 16 úno 2017, 10:58
Re: MiG - 31
No ono nešlo vůbec o tu výměnu motorů, cílem zřejmě bylo ukázat primitivismus východních hord, jak je povolené označení i dle zákona o potírání nenávisti ve velmi vyspělých demokraciích západního typu.
- vojvoda
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 680
- Registrován: 02 dub 2020, 15:37
Re: MiG - 31
U prototypov je obslužná improvizácia bežná vec, platí vo všetkom
YF120
YF120
срочно расстрелять
-
- Redaktor
- Příspěvky: 383
- Registrován: 15 črc 2023, 08:48
Re: MiG - 31
Přeci to vůbec není o tom jestli někdo má rudý nebo modrý hadr před očima. Oba jsou špatně. Lézt doprdele na tu nebo onu stranu dělají ubožáci.
Fotku jsem postoval čistě pro to že je na ní vidět ta složitost toho konkrétního řešení, což rudohadří vyhodnotili jako útok na jejich sebeonanující modlu. Modrá modla je stejně slizská a špinavá. A teď bych tuto část takového shrnutí příspěvků přede mnou odhodil do propadliště.
Je jasné že jeřáb není ideální, a opravdu to není super řešení do lesa nebo co tam kdo psal. A ani to není rychlé, na to není třeba IQ 150.
Někdo tam také psal něco o vozíkách a lese
, vozíky se používali standardně už tehdy, tedy zase, jeřáb je opravdu v tomto případě nestandard. Stačí se podívat na MiG 23, já našel krásná malá kolečka k MiG 29, pro toho co psal něco o rovné podlaze.
Když na palbě napíši něco o obhajobě MiGu 29 tak se na mě sesypou tamnější modropředkožky a tady naopak rusopředkožky když napíši že měnit motor jeřábem na MiGu 31 tak jak je na fotce je složité a časově náročné.
Ale už popojedu, sračky hoďme do koše.
Skeptiku, opravdu si nemyslím že vyměnit motor na MiGu 31 trvá stejně dlouho jako na F-15. Ale budu rád když seženeš data k MiGu 31. MiG 31 měl požadavek na rychlé výměny motorů ?
Proč zrovna F-15 ? Proč ne třeba Su 27 ?
Fotku jsem postoval čistě pro to že je na ní vidět ta složitost toho konkrétního řešení, což rudohadří vyhodnotili jako útok na jejich sebeonanující modlu. Modrá modla je stejně slizská a špinavá. A teď bych tuto část takového shrnutí příspěvků přede mnou odhodil do propadliště.
Je jasné že jeřáb není ideální, a opravdu to není super řešení do lesa nebo co tam kdo psal. A ani to není rychlé, na to není třeba IQ 150.
Někdo tam také psal něco o vozíkách a lese

Když na palbě napíši něco o obhajobě MiGu 29 tak se na mě sesypou tamnější modropředkožky a tady naopak rusopředkožky když napíši že měnit motor jeřábem na MiGu 31 tak jak je na fotce je složité a časově náročné.
Ale už popojedu, sračky hoďme do koše.
Skeptiku, opravdu si nemyslím že vyměnit motor na MiGu 31 trvá stejně dlouho jako na F-15. Ale budu rád když seženeš data k MiGu 31. MiG 31 měl požadavek na rychlé výměny motorů ?
Proč zrovna F-15 ? Proč ne třeba Su 27 ?
- Přílohy
-
- Nepojmenované.jpg (7.15 KiB) Zobrazeno 8528 x
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 744
- Registrován: 16 úno 2017, 10:58
Re: MiG - 31
Tak to zkraťme o výměně motorů tam či onde víme O, ale jedna fotka vypadá líp než druhá a bez přisprostlého nálepkování kdo to řekl. Howg 

- Kolja
- Senior redaktor
- Příspěvky: 3408
- Registrován: 07 úno 2017, 17:43
Re: MiG - 31
Taky bych to předkožkování a hadrování vynechal. Nevím, proč hned někoho urážet, když má nějakou víru, prioritu, oblíbenou světovou stranu. Neříká to nic o adresátovi, ale o autorovi to vypovídá hodně. 

-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9246
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: MiG - 31
Myslet si to můžeš, ale to je tak všechno. Jaká je realita nejspíš asi nevíš.
Já to taky nevím, nikdy jsem motor na MiGu-31 ani F-15 neměnil.
Nevím jak složité je ho upevnit, nevím jak složité je ho připojit, nevím jak složité je ho oživit.
To, zda se do trupu umístí pomocí jeřábu, nebo hydraulického vozíku na snadnost/obtížnost instalace motoru vliv nemá.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-
- Redaktor
- Příspěvky: 383
- Registrován: 15 črc 2023, 08:48
Re: MiG - 31
Skeptiku, něco k tématu k věměně motoru u MiGu 31 ? Data ? Já je k F-15 mám, z osobních rozhovorů, knih, zpráv, etc.
-
- Redaktor
- Příspěvky: 383
- Registrován: 15 črc 2023, 08:48
Re: MiG - 31
Skeptiku, v dnešní době se dá dohledat plno věcí, stačí si dát čas. Na ruských stránkách se toho "válí " hodně, tedy k MiGu 31 to půjde také.
Z diskuze s panem Koláčkem se motor u Migu 29 měnil cca 45 minut, což je velmi dobrý čas. U obsluhy strašně zálží jak je sehraná.
Z případu F-15, protože ho mám nastudovaný dobře, čas výměny je někde mezi 30 minutami až - 1,5 hodiny na motor.
Rekord je pod 19 minut.
Ale osobně bych s ohledem na zdejší návštěvníky stránek raději řešil Su 27.
Vojvoda,
fantastické fotky. super matrace.
Z diskuze s panem Koláčkem se motor u Migu 29 měnil cca 45 minut, což je velmi dobrý čas. U obsluhy strašně zálží jak je sehraná.
Z případu F-15, protože ho mám nastudovaný dobře, čas výměny je někde mezi 30 minutami až - 1,5 hodiny na motor.
Rekord je pod 19 minut.
Ale osobně bych s ohledem na zdejší návštěvníky stránek raději řešil Su 27.
Vojvoda,
fantastické fotky. super matrace.
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: MiG - 31
Napríklad: Zdroj https://vk.com/wall-173678697_309419 z 27.01.2023 + pokec o motoroch D-30F6 (Д-30Ф6) pre MiG-31
1. vzlet MiG-31 s D-30F6 (Д-30Ф6) v utorok 16.09.1975, štátne skúšky ukončené v 1979
alebo Kazachstan MiG-31 = https://vk.com/wall-69502755_189643 z 29.12.2022 + https://sovetarmy.forum2x2.ru/t765-topic s foto
+
K Výmene motoru "na vozíku" len toľko: Zdroj https://vk.com/wall-151878956_415287 z 24.02.2019 + 7 kvalitnejších foto
-
- Redaktor
- Příspěvky: 383
- Registrován: 15 črc 2023, 08:48
Re: MiG - 31
Fantastický zdroje a fotky.
Sníh, dají se najít fotky kde se používá jeřáb u Su 27 a MiG 29 v podobných situacích ? Na té zasněžené fotce se nedá dělat nic, natož měnit motor.
Ale, třeba jako zajimavost, pokdu nastartuje, dají se motory použít jako " odsněhovač".
Já procházím známý paralay.
http://paralay.iboards.ru/viewtopic.php ... &start=150
Sníh, dají se najít fotky kde se používá jeřáb u Su 27 a MiG 29 v podobných situacích ? Na té zasněžené fotce se nedá dělat nic, natož měnit motor.
Ale, třeba jako zajimavost, pokdu nastartuje, dají se motory použít jako " odsněhovač".
Já procházím známý paralay.
http://paralay.iboards.ru/viewtopic.php ... &start=150
-
- Redaktor
- Příspěvky: 383
- Registrován: 15 črc 2023, 08:48
- Kolja
- Senior redaktor
- Příspěvky: 3408
- Registrován: 07 úno 2017, 17:43
Re: MiG - 31
Moc krásy nepobral. 

-
- Redaktor
- Příspěvky: 383
- Registrován: 15 črc 2023, 08:48
Re: MiG - 31
To za mě zase ano, ten profil, ty sací kanály.. Takové "drážky" jsem jinde neviděl. Moc pěkné řešení jak ovlivnit proud vzduchu k motoru.
- vojvoda
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 680
- Registrován: 02 dub 2020, 15:37
Re: MiG - 31
To nič ruské. Všetko striktne podriadené funkčnosti a buď to z nej vyjde do nášho ponímania krásy (Su-27) alebo nie.
Keď som videl len nedávno bombardér Jermolajev Jer-2 vravel som si: konečne niečo ruské navrhnuté s estetickým citom. ...a ono to navrhol Talian
Keď som videl len nedávno bombardér Jermolajev Jer-2 vravel som si: konečne niečo ruské navrhnuté s estetickým citom. ...a ono to navrhol Talian

срочно расстрелять
-
- Redaktor
- Příspěvky: 383
- Registrován: 15 črc 2023, 08:48
Re: MiG - 31
Funkčnost je všude na prvním místě, a stejně vychází naprosté hrůzy, třeba anglická letadla, a krasavci - vše ostatní.
-
- Redaktor
- Příspěvky: 383
- Registrován: 15 črc 2023, 08:48
Re: MiG - 31
Vozíček, na výměnu motoru MiGu 29. Krásně nízký, malá kolečka, RD-33. V jiném vlákně jsem postoval fotku výměny motoru u M29, a vozík musí být nízký, jinak by se tam nevlezl, není tam moc místa.
- Kolja
- Senior redaktor
- Příspěvky: 3408
- Registrován: 07 úno 2017, 17:43
Re: MiG - 31
Rodina Su-27, MiG-29, Su-25, Mil-24, 17, Bílá labuť, všechno krasavci.
Na druhou stranu třeba Rafale je esteticky super letadlo, ale žádnej trhák to není.
Na druhou stranu třeba Rafale je esteticky super letadlo, ale žádnej trhák to není.