Čína - letectvo
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 49536
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Čína - letectvo
Riho - ano, ale krídlo s dopredným šípom sa tiež významne viac krúti aerodynamickými silami. Preto sa tiež používa málo až vôbec. V tejto konštrukcii sa to ale neuplatní, respektíve tie sily sú zachytené v tom "normálnom" krídle a teda nemôžu to "dopredné" krídlo deformovať.
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
- riho
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 2727
- Registrován: 08 úno 2017, 09:58
Re: Čína - letectvo
To viem, preto bol hlavný problém nájsť materiál, ktorý to zvládne. Ale zas Rusi to brali aj pozitívne, pretože to kúrenie krídla by malo byť autostabilizačné, t.j. že sa krídlo samovracia do ideálneho nábehu. Samozrejme ak je konštrukcia dostatočne pružná
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9246
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Čína - letectvo
Jak píše Alchy ... křídlo se záporným šípem má oproti křídlu s kladným šípem spoustu výhod, z nichž největší je mensitnachylnost k odtrhávání proudnic a tím ztrátě vztlaku.
Na druhou stranu má zásadní nevýhodu, kterou je výrazný vliv aeroelasticity a vznik flutteru. A to jsou vždy negativní jevy.
Na druhou stranu má zásadní nevýhodu, kterou je výrazný vliv aeroelasticity a vznik flutteru. A to jsou vždy negativní jevy.
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
- Karsa Orlong
- Redaktor
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07 úno 2017, 20:23
Re: Čína - letectvo
Dnes se konečně objevila fotografie nové pokročilé verze letounu J-15. Nová verze (neoficiální pojmenování J-15B nebo též J-15T) je navržena pro vzlet pomocí katapultu a vyznačuje se novým AESA radarem, IR čidlem a novými pylony schopnými nést nejnovější čínské střely.
Nová verze je ale z jiného těsta. Vychází totiž z letounu J-11D, což byl čínský projekt pokročilého flankeru, který by svými schopnostmi odpovídal ruskému Su-35. Kvůli neznámým okolnostem ale nebyl tento projekt (narozdíl od jeho dvoumístného sourozence J-16) dotažen do sériové výroby a zůstal jen ve formě prototypu. V nedávné době byl tento program znovu přiveden k životu, tentokráte ale ne již jako letoun pro vybudování vzdušné převahy (tu již přebraly J-20), ale ve formě tohoto moderního palubního letounu.
Nová verze je velikou posilou pro palubní síly, protože pokud mají čínské letadlové lodě nějakou achillovu patu, jsou to současné letouny J-15A. Tato verze totiž neprošla žáným vylepšením a stále vychází z původní stíhačky J-11B. Vedle moderních čínských flankerů (J-16 nebo J-11BG) tak vypadá jako jejich chudý příbuzný a při případném střetu s americkým palubním letectvem by tyto stroje moc šancí neměly.Nová verze je ale z jiného těsta. Vychází totiž z letounu J-11D, což byl čínský projekt pokročilého flankeru, který by svými schopnostmi odpovídal ruskému Su-35. Kvůli neznámým okolnostem ale nebyl tento projekt (narozdíl od jeho dvoumístného sourozence J-16) dotažen do sériové výroby a zůstal jen ve formě prototypu. V nedávné době byl tento program znovu přiveden k životu, tentokráte ale ne již jako letoun pro vybudování vzdušné převahy (tu již přebraly J-20), ale ve formě tohoto moderního palubního letounu.
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
Re: Čína - letectvo
Bombardér H6N s nějakou fakt velkou raketou ..asi toto https://www.navalnews.com/naval-news/20 ... d-missile/

https://twitter.com/RupprechtDeino/stat ... 44/photo/1
https://twitter.com/RupprechtDeino/stat ... 44/photo/1
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
- Lookass
- Redaktor
- Příspěvky: 374
- Registrován: 27 led 2019, 21:21
- Kalinac
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 9596
- Registrován: 24 úno 2017, 20:23
Re: Čína - letectvo
Čínský elektronického boje prošel kritickým testem
. .
Čínský bezpilotní letoun FH-95 pro elektronický boj (UAV) prošel minulý měsíc "milníkovým" testem, podle státních médií.
Bezpilotní letadlo vyvinuté společností Aerospace Times Feihong Technology Co (ATFTC) dokončilo výkonnostní test na neznámé testovací základně, státem provozované Global Times nahlášený, s odvoláním na pekingský časopis Unmanned Vehicles.
FH-95 má vzletovou hmotnost jedné tuny a může nést užitečné zatížení více než 250 kilogramů (551 liber).
Letadlo může létat více než 24 hodin a provádět mise včetně úderů, průzkumu a elektronického boje v "vysoce sporných bojových prostředích".
Násobitel síly
Výrobce navrhl dron tak, aby rušil nepřátelské rádio, radar a mobilní komunikaci, což umožňuje doprovodným UAV proniknout a zničit obranu.
S odvoláním na generálního manažera a výzkumníka ATFTC Chen Jianguo Global Times napsal, že "drony schopné elektronického boje, průzkumu a včasného varování se stanou nezbytnými v boji, protože mohou provádět dálkovou detekci mimo obrannou oblast nebo provádět taktické triky a nasycené útoky v koordinaci s pilotovanými letadly."
Dodal, že FH-95 poskytne "další dimenzi" pro nasazení dronů, jejich elektromagnetické bojové schopnosti.
Potenciální hrozba pro americkou armádu?
FH-95 bude pravděpodobně schopen odpalovat protiradiační rakety, Janes napsala dodal, že UAV byl zřejmě vybaven laserem naváděnou střelou FT-8C, s odvoláním na snímky z ruských médií.
Podle Sandboxxu by dron mohl póza hrozba pro americké Společné velení a řízení všech domén – které se spoléhá na datovou síť pro vzájemné propojení mezi různými zbraňovými platformami – rušením datové sítě, která od sebe spojuje různé zbraňové systémy.
Obzvláště zlověstná je vyhlídka na rojové drony pro elektronický boj, kde by hordy malých bezpilotních letounů nasytily oblast, aby narušily rádiovou, radarovou a mobilní komunikaci," dodal deník.
Další testovaná varianta
ATFTC - dceřiná společnost státní společnosti China Aerospace Science and Technology Corporation - poprvé letěla s dronem v roce 2017 a dodala ho nejmenovanému klientovi o dva roky později.
Společnost obdržela svou první exportní objednávku na dron v roce 2021 a nová varianta dronu je testována letem.
https://www.thedefensepost.com/2022/08/ ... 0pounds%29.
. .
Čínský bezpilotní letoun FH-95 pro elektronický boj (UAV) prošel minulý měsíc "milníkovým" testem, podle státních médií.
Bezpilotní letadlo vyvinuté společností Aerospace Times Feihong Technology Co (ATFTC) dokončilo výkonnostní test na neznámé testovací základně, státem provozované Global Times nahlášený, s odvoláním na pekingský časopis Unmanned Vehicles.
FH-95 má vzletovou hmotnost jedné tuny a může nést užitečné zatížení více než 250 kilogramů (551 liber).
Letadlo může létat více než 24 hodin a provádět mise včetně úderů, průzkumu a elektronického boje v "vysoce sporných bojových prostředích".
Násobitel síly
Výrobce navrhl dron tak, aby rušil nepřátelské rádio, radar a mobilní komunikaci, což umožňuje doprovodným UAV proniknout a zničit obranu.
S odvoláním na generálního manažera a výzkumníka ATFTC Chen Jianguo Global Times napsal, že "drony schopné elektronického boje, průzkumu a včasného varování se stanou nezbytnými v boji, protože mohou provádět dálkovou detekci mimo obrannou oblast nebo provádět taktické triky a nasycené útoky v koordinaci s pilotovanými letadly."
Dodal, že FH-95 poskytne "další dimenzi" pro nasazení dronů, jejich elektromagnetické bojové schopnosti.
Potenciální hrozba pro americkou armádu?
FH-95 bude pravděpodobně schopen odpalovat protiradiační rakety, Janes napsala dodal, že UAV byl zřejmě vybaven laserem naváděnou střelou FT-8C, s odvoláním na snímky z ruských médií.
Podle Sandboxxu by dron mohl póza hrozba pro americké Společné velení a řízení všech domén – které se spoléhá na datovou síť pro vzájemné propojení mezi různými zbraňovými platformami – rušením datové sítě, která od sebe spojuje různé zbraňové systémy.
Obzvláště zlověstná je vyhlídka na rojové drony pro elektronický boj, kde by hordy malých bezpilotních letounů nasytily oblast, aby narušily rádiovou, radarovou a mobilní komunikaci," dodal deník.
Další testovaná varianta
ATFTC - dceřiná společnost státní společnosti China Aerospace Science and Technology Corporation - poprvé letěla s dronem v roce 2017 a dodala ho nejmenovanému klientovi o dva roky později.
Společnost obdržela svou první exportní objednávku na dron v roce 2021 a nová varianta dronu je testována letem.
https://www.thedefensepost.com/2022/08/ ... 0pounds%29.
Pravda může být různá. Absolutní, relativní, částečná, úplná, krutá, sprostá, naprostá, veliká… A každý má tu svou.
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Čína - letectvo
Zľava z hora: J-11B, J-10, J-8II, J-8, J-7, J-6, J-5 a zľava dole JH-7 a Q-5
https://vk.com/wall-173678697_282670 z 30.08.2022 + kvalitnejšie foto
Zdroj - palo satko
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 8199
- Registrován: 16 úno 2017, 07:51
Re: Čína - letectvo
Činsky Y-20 na airshow v Austrii
https://mobile.twitter.com/StrategickeM ... 2325924865
https://mobile.twitter.com/StrategickeM ... 2325924865
"Ego sum rex Romanus et super grammaticam" Žigmund - liška ryšava v Kostnici. Nie som cisar, ale gramatiku tiež nezvladam. :)
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Čína - letectvo
Zaujímavé informácie o čínskom REB lietadle J-15D. Niektoré veci v tomto skene sú však otázne.... Konkrétne, kryt radiolokátora J-15D by mal byť väčší ako u bežného J-15, horná časť smerovky by nemala byť skosená, pochybnosti sú aj o úprave motora... Z tohto dôvodu bolo rozhodnuté pre prehľadnosť uverejniť aj preklad skenu J-15D (hoci bol už predtým uverejnený = druhý obrázok)
https://vk.com/wall-47340928_7744 z 22.09.2022 + 2 kvalitnejšie/čitateľné foto
Autor prekladá čínske texty do RU
Skica ↑ nezodpovedá animácii ↓
Zdroj Autor prekladá čínske texty do RU
- Kalinac
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 9596
- Registrován: 24 úno 2017, 20:23
Re: Čína - letectvo
Po závodech F-35 a J-20 pokračuje závod stíhaček 6.generace.....
Šéf amerického letectva varuje, že Čína by mohla mít stíhačku šesté generace aktivní jako první: Možná jen měsíce mezi konkurenčními programy
Šéf amerického Velitelství vzdušného boje generál Mark Kelly varoval, že Čínská lidová osvobozenecká armáda by mohla začít nasazovat stíhačku šesté generace před letectvem Spojených států, přičemž oba by měli být považováni za vlastní ligu v soutěži o vývoj takového letadla jako první. "Nemohu vám dnes říct, co se děje v Číně, kromě toho, že plánují svůj 20. sjezd Národní strany 20. národní sjezd Komunistické strany Číny (v říjnu). Ale mohu vám říci, co se neděje. Nevedou debatu o významu vzdušné dominance šesti generací. A mohu vám také říci, že jsou na správné cestě," řekl na konferenci Air and Space Force Association's Air, Space and Cyber. To bylo stěží první prohlášení vysokých úředníků v tomto smyslu, přičemž generál Kelly již dříve zdůraznil na začátku roku 2021: "Co nevím ... Je to, pokud náš národ bude mít odvahu a zaměření na to, aby tuto schopnost postavil před někoho, jako je Číňan, a použije ji proti nám." Zdůraznil, že i když pentagon udržuje "horlivé zaměření" na technologie nové generace, "musíme se jen ujistit, že udržujeme náš příběh a vyjadřujeme největší přínos, který jsme jako národ měli, abychom měli špičkové technologie zajišťující, že máme vzdušnou převahu." V rámci toho, co mohlo být snahou urychlit vývoj tváří v tvář konkurenci, byly ambice amerického stíhacího programu Next Generation Air Dominance šesté generace zmírněny v červnu 2022, krátce poté, co letadlo zahájilo svou inženýrskou, výrobní a vývojovou fázi. Generál Kelly zejména uvedl poslední z několika náznaků, že závod o nasazení stíhačky šesté generace by mohl zanechat dva letouny z konkurenčních amerických a čínských programů vstoupit do služby během několika měsíců od sebe, a uvedl, že letectvo musí "zajistit, abychom se dostali k dominanci šesti generací nejméně měsíc před našimi konkurenty." To odráží současný závod o nasazení strategického bombardéru nové generace jako prvního, se zpožděním amerického programu B-21, což znamená, že by mohl uskutečnit svůj první let během několika měsíců a možná i za svým čínským protějškem H-20, od nichž se očekává, že oba způsobí revoluci v mezikontinentálních útočných schopnostech svých flotil a budou vyvinuty tak, aby fungovaly v široké škále dalších rolí. Očekává se, že stíhačky šesté generace budou uvedeny do provozu kolem roku 2030 a všechny stávající stíhačky včetně několika tříd páté generace zůstanou prakticky zastaralé. Čína a Spojené státy jsou v současné době jedinými zeměmi, které nasadily domácí stíhačky páté generace na úrovni letky, přičemž J-20 ve výrobě v prvním z nich bude brzy následován FC-31, zatímco F-35 se vyrábí ve Spojených státech. Ačkoli Sovětský svaz byl dříve průkopníkem ve vývoji technologií páté generace se svým programem MiG 1.42 a očekávalo se, že se ujme vedení v šesté generaci, rozpad státu zanechal Rusko daleko za sebou s první letkou páté generace v plné síle, která má být vytvořena až v roce 2024 - více než 20 let za projekcemi pro sovětské letectvo.
https://militarywatchmagazine.com/artic ... tween-them
Šéf amerického letectva varuje, že Čína by mohla mít stíhačku šesté generace aktivní jako první: Možná jen měsíce mezi konkurenčními programy
Šéf amerického Velitelství vzdušného boje generál Mark Kelly varoval, že Čínská lidová osvobozenecká armáda by mohla začít nasazovat stíhačku šesté generace před letectvem Spojených států, přičemž oba by měli být považováni za vlastní ligu v soutěži o vývoj takového letadla jako první. "Nemohu vám dnes říct, co se děje v Číně, kromě toho, že plánují svůj 20. sjezd Národní strany 20. národní sjezd Komunistické strany Číny (v říjnu). Ale mohu vám říci, co se neděje. Nevedou debatu o významu vzdušné dominance šesti generací. A mohu vám také říci, že jsou na správné cestě," řekl na konferenci Air and Space Force Association's Air, Space and Cyber. To bylo stěží první prohlášení vysokých úředníků v tomto smyslu, přičemž generál Kelly již dříve zdůraznil na začátku roku 2021: "Co nevím ... Je to, pokud náš národ bude mít odvahu a zaměření na to, aby tuto schopnost postavil před někoho, jako je Číňan, a použije ji proti nám." Zdůraznil, že i když pentagon udržuje "horlivé zaměření" na technologie nové generace, "musíme se jen ujistit, že udržujeme náš příběh a vyjadřujeme největší přínos, který jsme jako národ měli, abychom měli špičkové technologie zajišťující, že máme vzdušnou převahu." V rámci toho, co mohlo být snahou urychlit vývoj tváří v tvář konkurenci, byly ambice amerického stíhacího programu Next Generation Air Dominance šesté generace zmírněny v červnu 2022, krátce poté, co letadlo zahájilo svou inženýrskou, výrobní a vývojovou fázi. Generál Kelly zejména uvedl poslední z několika náznaků, že závod o nasazení stíhačky šesté generace by mohl zanechat dva letouny z konkurenčních amerických a čínských programů vstoupit do služby během několika měsíců od sebe, a uvedl, že letectvo musí "zajistit, abychom se dostali k dominanci šesti generací nejméně měsíc před našimi konkurenty." To odráží současný závod o nasazení strategického bombardéru nové generace jako prvního, se zpožděním amerického programu B-21, což znamená, že by mohl uskutečnit svůj první let během několika měsíců a možná i za svým čínským protějškem H-20, od nichž se očekává, že oba způsobí revoluci v mezikontinentálních útočných schopnostech svých flotil a budou vyvinuty tak, aby fungovaly v široké škále dalších rolí. Očekává se, že stíhačky šesté generace budou uvedeny do provozu kolem roku 2030 a všechny stávající stíhačky včetně několika tříd páté generace zůstanou prakticky zastaralé. Čína a Spojené státy jsou v současné době jedinými zeměmi, které nasadily domácí stíhačky páté generace na úrovni letky, přičemž J-20 ve výrobě v prvním z nich bude brzy následován FC-31, zatímco F-35 se vyrábí ve Spojených státech. Ačkoli Sovětský svaz byl dříve průkopníkem ve vývoji technologií páté generace se svým programem MiG 1.42 a očekávalo se, že se ujme vedení v šesté generaci, rozpad státu zanechal Rusko daleko za sebou s první letkou páté generace v plné síle, která má být vytvořena až v roce 2024 - více než 20 let za projekcemi pro sovětské letectvo.
https://militarywatchmagazine.com/artic ... tween-them
Pravda může být různá. Absolutní, relativní, částečná, úplná, krutá, sprostá, naprostá, veliká… A každý má tu svou.
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10866
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Čína - letectvo
Hore J-16 (univerzálne lietadlo), dole J-16D (lietadlo pre elektronický boj)
https://vk.com/wall-47340928_9012 z 16.11.2022 + kvalitnejší obrázok
Klon https://vk.com/wall-173678697_297270 + v oboch diskusiách foto a zvýraznené rozdiely
Zdroj Klon https://vk.com/wall-173678697_297270 + v oboch diskusiách foto a zvýraznené rozdiely
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 49536
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Čína - letectvo
1 chýba kanón
2 chýba optický systém
1 rádio-aparatúra miesto závesníkov (najmenej 7 antén! na každej strane)
2 mečové antény (najmenej 4x)
3 zmenený kryt rádiolokátoru
4 zmenené a odstránené antény
- iné "obrysové svetlá" pod kabínou
- zmeny v "paneláži"
2 chýba optický systém
1 rádio-aparatúra miesto závesníkov (najmenej 7 antén! na každej strane)
2 mečové antény (najmenej 4x)
3 zmenený kryt rádiolokátoru
4 zmenené a odstránené antény
- iné "obrysové svetlá" pod kabínou
- zmeny v "paneláži"
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
- vojvoda
- Výkonný redaktor
- Příspěvky: 680
- Registrován: 02 dub 2020, 15:37
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 49536
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Čína - letectvo
Určite existujú možnosti, i pre prídavné nádrže a ofenzívnu výzbroj, ale predvádzajú ho zatiaľ bez podvesov.
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
- Karsa Orlong
- Redaktor
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07 úno 2017, 20:23
Re: Čína - letectvo
Tady jsem našel jednu fotku, kde je na letoun nainstalována raketa středního doletu PL-15. Asi to bude nějaká nouzovka, když by stroj přišel o svůj doprovod, na nějaké útočné akce to moc nebude.
-
- Redakční rada
- Příspěvky: 49536
- Registrován: 01 úno 2017, 08:58
Re: Čína - letectvo
pod trupom budú PL-15 zrejme dve za sebou, ako na nákrese v príspevku viewtopic.php?p=289939#p289939 od skflankera.
Čiže tam predvedenú schému podvesenia možno brať ako "minimálne možnú" (tj. minimálne 8 závesných bodov, fotka ukazuje využitie šiestich)
Čiže tam predvedenú schému podvesenia možno brať ako "minimálne možnú" (tj. minimálne 8 závesných bodov, fotka ukazuje využitie šiestich)
COVID-19 nie je choroba, COVID-19 je globálny test inteligencie jedincov, spoločenstiev, národov a štátov.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
Dinosauri sa venovali výhradne problémom vlastného rastu.
- Kalinac
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 9596
- Registrován: 24 úno 2017, 20:23
Re: Čína - letectvo
Zpráva : Čínská palubní stíhačka J-15 dostane domácí motory
Nově vyrobený palubní stíhací letoun J-15 byl vybaven tím, co se zdá být dvojicí čínských motorů vyvinutých na domácím trhu, podle oficiální zprávy médií ve středu, která připomněla 10. výročí prvního vzletu a přistání letadla naLiaoningu, první čínské letadlové lodi. To znamená, že čínský letecký motor se stal dostatečně spolehlivým a výkonným v náročných prostředích na letadlových lodích, což odráží to, že čínský motor dozrál a pravděpodobně překonal své zahraniční protějšky, uvedli odborníci.
Oslava prvního vzletu a přistání J-15 na letadlové lodiLiaoningpřed 10 lety zpráva Čínské centrální televize (CCTV) ve středu ukázala, že výrobní linka stíhačky v Shenyang Aircraft Corp a J-15 prochází kalibrací pro zkušební lety.
Kalibrace se provádí na konci výrobního procesu, protože letadlo by muselo dokončit řadu kontrol před a po zkušebním letu, stejně jako před jeho dodáním armádě, uvedla CCTV.
Detailní záběr tohoto J-15 ve zprávě ukázal, že byl vybaven něčím, co vypadalo jako dvojice motorů Taihang, informoval zpravodajský eastday.com web se sídlem v Šanghaji.
WS-10 Taihang je řada dvouproudových motorů s vysokým tahem a vysokým poměrem tahu k hmotnosti nezávisle vyvinutá Čínou a byla používána řadou čínských bojových letounů, včetně stíhaček J-10, J-11, J-16 a J-20, ale palubní J-15 používaly ruské motory Al-31F, Fu Qianshao, čínský vojenský letecký expert, řekl ve středu Global Times.
Je to proto, že provoz nosiče je velmi náročný, protože vyžaduje, aby motory měly vyšší rychlost zrychlení a odolaly silnějšímu nárazu při vzletu a přistání, stejně jako čelí drsnějšímu pracovnímu prostředí, včetně vysokého fyziologického roztoku a vysoké vlhkosti, což by mohlo způsobit korozi a negativně ovlivnit spolehlivost a životnost motoru, řekl Fu.
Nyní, když J-15 přechází na motory vyvinuté v tuzemsku, ukazuje, že tento typ motoru se stal vyspělým, bezpečným, spolehlivým a obecně lepším motorem než původní Al-31F. "Je pravděpodobně na stejné úrovni nebo dokonce o něco lepší než jeho americký protějšek."
Pět variant motorů Taihang bylo představeno na Airshow China 2022, která se konala v Zhuhai v jihočínské provincii Guangdong na začátku listopadu, protože její výrobce Aero Engine Corp of China uvedl, že motor Taihang stále dostává vylepšení a upgrady a jeho výkon, spolehlivost, bezpečnost, schopnost stealth, extrakce výkonu, přizpůsobivost životnímu prostředí, vytrvalost a vektorování tahu - mimo jiné - všechny získaly technické vylepšení.
Očekává se, že tokomplexně zvýšíodolnost a bojové schopnosti letounu a realizuje se úplná nezávislá podpora domácích motorů.
Kromě motoru vyvinutého na domácím trhu pro J-15 čínští vojenští pozorovatelé dychtivě očekávají nové informace o nových letadlech z letadlových lodí, včetně katapultované a modernizované verze J-15, palubní stealth stíhačky nové generace údajně nazývané J-35, palubního letounu včasné výstrahy údajně pojmenovaného KJ-600 a palubní verze pokročilého cvičného letounu JL-10. po spuštění třetí letadlové lodi Fujian, která je poprvé vybavena elektromagnetickými katapulty.
https://www.globaltimes.cn/page/202211/1280290.shtml
Nově vyrobený palubní stíhací letoun J-15 byl vybaven tím, co se zdá být dvojicí čínských motorů vyvinutých na domácím trhu, podle oficiální zprávy médií ve středu, která připomněla 10. výročí prvního vzletu a přistání letadla naLiaoningu, první čínské letadlové lodi. To znamená, že čínský letecký motor se stal dostatečně spolehlivým a výkonným v náročných prostředích na letadlových lodích, což odráží to, že čínský motor dozrál a pravděpodobně překonal své zahraniční protějšky, uvedli odborníci.
Oslava prvního vzletu a přistání J-15 na letadlové lodiLiaoningpřed 10 lety zpráva Čínské centrální televize (CCTV) ve středu ukázala, že výrobní linka stíhačky v Shenyang Aircraft Corp a J-15 prochází kalibrací pro zkušební lety.
Kalibrace se provádí na konci výrobního procesu, protože letadlo by muselo dokončit řadu kontrol před a po zkušebním letu, stejně jako před jeho dodáním armádě, uvedla CCTV.
Detailní záběr tohoto J-15 ve zprávě ukázal, že byl vybaven něčím, co vypadalo jako dvojice motorů Taihang, informoval zpravodajský eastday.com web se sídlem v Šanghaji.
WS-10 Taihang je řada dvouproudových motorů s vysokým tahem a vysokým poměrem tahu k hmotnosti nezávisle vyvinutá Čínou a byla používána řadou čínských bojových letounů, včetně stíhaček J-10, J-11, J-16 a J-20, ale palubní J-15 používaly ruské motory Al-31F, Fu Qianshao, čínský vojenský letecký expert, řekl ve středu Global Times.
Je to proto, že provoz nosiče je velmi náročný, protože vyžaduje, aby motory měly vyšší rychlost zrychlení a odolaly silnějšímu nárazu při vzletu a přistání, stejně jako čelí drsnějšímu pracovnímu prostředí, včetně vysokého fyziologického roztoku a vysoké vlhkosti, což by mohlo způsobit korozi a negativně ovlivnit spolehlivost a životnost motoru, řekl Fu.
Nyní, když J-15 přechází na motory vyvinuté v tuzemsku, ukazuje, že tento typ motoru se stal vyspělým, bezpečným, spolehlivým a obecně lepším motorem než původní Al-31F. "Je pravděpodobně na stejné úrovni nebo dokonce o něco lepší než jeho americký protějšek."
Pět variant motorů Taihang bylo představeno na Airshow China 2022, která se konala v Zhuhai v jihočínské provincii Guangdong na začátku listopadu, protože její výrobce Aero Engine Corp of China uvedl, že motor Taihang stále dostává vylepšení a upgrady a jeho výkon, spolehlivost, bezpečnost, schopnost stealth, extrakce výkonu, přizpůsobivost životnímu prostředí, vytrvalost a vektorování tahu - mimo jiné - všechny získaly technické vylepšení.
Očekává se, že tokomplexně zvýšíodolnost a bojové schopnosti letounu a realizuje se úplná nezávislá podpora domácích motorů.
Kromě motoru vyvinutého na domácím trhu pro J-15 čínští vojenští pozorovatelé dychtivě očekávají nové informace o nových letadlech z letadlových lodí, včetně katapultované a modernizované verze J-15, palubní stealth stíhačky nové generace údajně nazývané J-35, palubního letounu včasné výstrahy údajně pojmenovaného KJ-600 a palubní verze pokročilého cvičného letounu JL-10. po spuštění třetí letadlové lodi Fujian, která je poprvé vybavena elektromagnetickými katapulty.
https://www.globaltimes.cn/page/202211/1280290.shtml
Pravda může být různá. Absolutní, relativní, částečná, úplná, krutá, sprostá, naprostá, veliká… A každý má tu svou.