Re: Boeing 737 MAX
Napsal: 30 kvě 2019, 00:26
Ten zubař - augumentace se běžně používá v implantologii (zvětšení zubní tkáně, aby tam šel dát implantát) Tak jsem si rýpla
Skeptiku, proč se výškovka u jiných letadel, které nejsou ve tvaru T, nemůže dostat do úplavu křídla? Jak si to maluji, tak právě s tím trimováním při některých úhlech mi to u MAXe vychází, ale jak jsem říkala, jsem laik. Při kritickém úhlu náběhu je vztlak maximální, ale při dalším zvyšování úhlu náběhu prudce klesá, takže to musí být sw uděláno dost nelineárně, tj. pokud se blíží hodnota ke kritickému AoA, tak se musí okamžitě snažit ji snížit.
Třeba u komunistické L-410 UPV právě z toho důvodu je udělána VOP do "V", aby se nedostávala do úplavu celá.
Jinak co říkáš na předběžnou zprávu? Já tam nechápu to, jak jim k tomu mohly ještě tak blbnout rychloměry.
Pak AoA 75° - to spíš zvládne stíhačka, ne? U dopraváku je to tak 20°, co bych si tipla jako hranice možného.
http://www.ecaa.gov.et/documents/20435/ ... AVJ%29.pdf
Dva zajímavé obrázky k úplavu:
Skeptiku, proč se výškovka u jiných letadel, které nejsou ve tvaru T, nemůže dostat do úplavu křídla? Jak si to maluji, tak právě s tím trimováním při některých úhlech mi to u MAXe vychází, ale jak jsem říkala, jsem laik. Při kritickém úhlu náběhu je vztlak maximální, ale při dalším zvyšování úhlu náběhu prudce klesá, takže to musí být sw uděláno dost nelineárně, tj. pokud se blíží hodnota ke kritickému AoA, tak se musí okamžitě snažit ji snížit.
Třeba u komunistické L-410 UPV právě z toho důvodu je udělána VOP do "V", aby se nedostávala do úplavu celá.
Jinak co říkáš na předběžnou zprávu? Já tam nechápu to, jak jim k tomu mohly ještě tak blbnout rychloměry.
Pak AoA 75° - to spíš zvládne stíhačka, ne? U dopraváku je to tak 20°, co bych si tipla jako hranice možného.
http://www.ecaa.gov.et/documents/20435/ ... AVJ%29.pdf
Dva zajímavé obrázky k úplavu: