Dle Aviation Safety Net, resp. TASS, se nejednalo o Su-27, ale o Su-34.
Při přiblížení na přistání se mu nevysunula jedna noha podvozku (pravděpodobně hlavního). Posádka se pokoušela podvozek vysunout, ale bezúspěšně, a tak řídící létání rozhodl o katapultáži.
https://asn.flightsafety.org/wikibase/523756
Letecké nehody všeobecne
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9519
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Letecké nehody všeobecne
"Když bludem trpí jeden člověk, říká se tomu šílenství. Když bludem trpí hodně lidí, říká se tomu náboženství."
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
-----------------------------------------
„Chovej v úctě ty, kdo hledají pravdu, ale pozor na ty, co ji našli." Voltaire
- petrp
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 18333
- Registrován: 31 led 2017, 18:04
Re: Letecké nehody všeobecne
Před pádem letadla Air India byl vypnutý přívod paliva, vyplývá z vyšetřování
U letadla společnosti Air India, při jehož nehodě na západě Indie zahynulo v červnu 260 lidí, se krátce po vzletu téměř současně přepnuly přepínače přívodu paliva do motorů z polohy provoz do polohy vypnuto, takže motory přišly o palivo. Vyplývá to z předběžné zprávy o havárii letadla, kterou zveřejnil indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod.
Podle zprávy se přepínače přívodu paliva přepnuly z polohy provoz (run) do polohy vypnuto (cutoff) krátce po vzletu s odstupem jedné sekundy. To je zhruba čas, který zabere přepnout jeden a pak druhý, uvedl americký letecký expert John Nance. Ten dodal, že pilot by za normálních okolností nikdy přepínače při letu nevypnul, zvlášť ne v okamžiku, kdy letadlo začíná stoupat.
Na místě nehody byly oba palivové přepínače nalezeny zpět v poloze provoz a objevily se náznaky, že se oba motory před pádem v nízké výšce pokusili znovu nastartovat.
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/sv ... ani-362897
U letadla společnosti Air India, při jehož nehodě na západě Indie zahynulo v červnu 260 lidí, se krátce po vzletu téměř současně přepnuly přepínače přívodu paliva do motorů z polohy provoz do polohy vypnuto, takže motory přišly o palivo. Vyplývá to z předběžné zprávy o havárii letadla, kterou zveřejnil indický úřad pro vyšetřování leteckých nehod.
Podle zprávy se přepínače přívodu paliva přepnuly z polohy provoz (run) do polohy vypnuto (cutoff) krátce po vzletu s odstupem jedné sekundy. To je zhruba čas, který zabere přepnout jeden a pak druhý, uvedl americký letecký expert John Nance. Ten dodal, že pilot by za normálních okolností nikdy přepínače při letu nevypnul, zvlášť ne v okamžiku, kdy letadlo začíná stoupat.
Na místě nehody byly oba palivové přepínače nalezeny zpět v poloze provoz a objevily se náznaky, že se oba motory před pádem v nízké výšce pokusili znovu nastartovat.
https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/sv ... ani-362897
Propaganda z lidí idioty nedělá, propaganda je na idioty cílená. G. B. Shaw
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...
Zrození je ortel smrti, odložený na neurčito. Johann Nepomuk Nestroy
Lepší s Parkinsonem rozlít, než s Alzheimerem zapomenout vypít...